Haat-top 5

Omdat het past bij de huidige meteorologische omstandigheden: mijn persoonlijke Haat-top 5.

5. Collega’s die de laatste Spa/Senseo/suikertjes/koffiemokken opmaken en geen nieuwe gaan halen.
4. Onze poezen die, nadat ik gedweild heb, vrolijk met hun natte, bemodderde poten door onze living huppelen.
3. Bumperklevers. Ga ik spontaan 10 km trager van rijden, gewoon om hen te pesten.
2. Lichaamsgeuren op de trein.
1. Fietsen in de regen. Verschrikkelijk gewoon.

Wat is uw persoonlijke Haat-top 5? En beleefd blijven hé.

Heel gauw ook nog: mijn Favorieten-top 5, als de zon terug schijnt.

9 thoughts on “Haat-top 5

  1. Pingback: Robin Tulkens » Blog archief » Hard brood

  2. Pingback: De hatelijke dief « Flaters blogje.

  3. Moeilijk omdat snel eens uit mijn mouw te schudden want veel hangt af van de innerlijke gesteldheid.
    Maar lichaamsgeuren (ook sigarettegeuren) in trein of een andere kleine (lift) ruimte storen me ook mateloos.
    Idem voor bumperklevers waardoor ik ook iets trager ga rijden.
    Telaatkomers, dat is ook iets wat ik niet graag heb.
    En beterweters, en (sorry) bejaarden aan de winkelkassa tijdens het spitsuur. En voorbijstekers. Dierenmishandelaars, extremisten en nog van alles een beetje.

  4. Pingback: Ergernissen Top 5 « Annelyse

  5. Het varieert al eens maar moest ik nu direct een antwoord moeten geven: met stip bovenaan: fietsen in regen en/of wind. Maar ook: ik de kou staan wachten op iets van openbaar vervoer dat weer eens niet afkomt. Droge handen hebben en geen handcreme bij hebben. Aan de kassa staan terwijl je moet afrekenen en terwijl je moet plassen en terwijl je al met 15 zakken van de vorige winkels in je handen staat en als kers op de taart ook nog eens je gsm afgaat. Voicemailberichten beluisteren die bestaan uit “bel mij eens terug aub” (Bel zelf terug!). Iets twee keer moeten uitleggen terwijl je eerste uitleg ook duidelijk was.
    Ik moet stoppen he, ik zit al over de vijf :o).

  6. Pingback: Top 5 « BITS & BYTES

  7. Pingback: Hard brood « Audience

  8. Pingback: Ergernissen Top 5 | Annelyse

Geef een reactie

