58 minuten

mm.jpg

58 minuten.
Zo lang heb ik net staan aanschuiven aan de Dienst Naverkoop van Mediamarkt (neen, hier komt geen link, ze verdienen geen traffic op hun website, nah!) in de Brusselse Nieuwstraat.
Mijn gsm heeft gisteravond – 2 maanden na aankoop, nvdr – de pijp aan Maarten gegeven.
Ik moest dus wel in de rij blijven staan.
Om te horen dat ik 3 tot 4 weken – ik herhaal: WEKEN – moet wachten om te zien of mijn gsm ├╝berhaupt nog wel te repareren valt…
Samen met de 30 minuten die ik deze ochtend al wachtend op het perron doorbracht, brengt dit mijn Saldo van Verscheten Tijd vandaag op 88 minuten.
En wij zijn nog maar net namiddag…

7 gedachtes over “58 minuten

  1. Veel mensen vragen zich af hoe het nog kan dat kleinere electronica winkels kunnen overleven. De grote ketens zijn immers steeds goedkoper.

    Maar als je zo’n toestel koopt, weet dan dat je ook service-na-verkoop aankoopt. En daar verschilt het aanbod wel eens in kwaliteit. Want die service aanbieden kost heel wat geld voor een bedrijf.

    De vraag is… waar koop je je volgende gsm? Denk je terug op korte termijn (lagere prijs) of op lange termijn (beter na-service).

  2. Onlangs was gsm (6 mnd oud) van dochter ook defect. ZES weken moet ze er op wachten. Na een zeer verontwaardigde blik mijnentwege deelde die man ons doodleuk mee dat dit bij Sony heel normaal was. Zes weken, minimum. Dochter is lichtjes depressief.
    N.B. Gsm werd niet gekocht bij Media Markt, maar bij Dreamland. Niet veel beter dus. Volgende keer mss toch kleinhandel overwegen. We kochten hem in Dreamland omdat het aanbod er veel ruimer was dan bij de kleinhandel in de buurt. Maar ja…

  3. Pingback: Miss Puntkomma werkt thuis « BITS & BYTES

  4. Pingback: Kafka « BITS & BYTES

Geef een reactie

