Dit jaar kopen we geen kerstcadeau voor elkaar (sic)

boek.jpg

Vanmiddag was ik in de City2 in Brussel in een boeken- en muziekwinkel die ik nu niet nader zal noemen. Ik zag daar het gewéldige boek van Stephan Vanfleteren liggen. En herinnerde me dat Mister P. heel erg verkikkerd was op dat boek. Dus kon mijn hartje niet weerstaan aan de denkbeeldige puppy eyes van mijn Lief. En ondanks dat we voor elkaar geen kerstcadeautjes gingen kopen, stond toch ik blijgemuts met Belgicum aan de kassa.

En omdat kerstmis toch al voorbij is, wilde ik vanavond bij mijn thuiskomst Mister PiliPili direct verrassen met Het Geweldige Cadeau. En zijn gezicht zien.

Maar ik was dus niet de enige met dat fantastische idee.
Want Mister P. had voor mij ook een boek gekocht deze middag.
En wel De Keuken Van Ons Moeder, het boek dat ik eigenlijk al wou van voor het in de winkel lag.

Geweldig toch hé, zo twee soulmates?
*kijkt dromerig naar buiten van op haar wolk*

3 gedachtes over “Dit jaar kopen we geen kerstcadeau voor elkaar (sic)

  1. Pingback: Petit-beurretaart « BITS & BYTES

  2. Pingback: Vis met tomaten en garnalen « BITS & BYTES

Geef een reactie

