De afgelopen 2 weken heb ik

vis1.jpg

  • veel geslapen
  • veel gegeten ( bijvoorbeeld deze calzonevis hierboven)
  • veel rode wijn gedronken
  • veel Umbrische en Toscaanse stadjes bezocht
  • nog meer gegeten (man man, die Italianen die vreten nog al wat af…)
  • veel gelezen
  • me afgevraagd wie die onnozelaar is die ‘werk’ uitvond
  • me afgevraagd of ik met minder geld (dus minder werk) ook niet gelukkig zou kunnen zijn

Met andere woorden: we are back *knipoog*

2 gedachtes over “De afgelopen 2 weken heb ik

  1. Pingback: Ik kuis mijn schup af « BITS & BYTES

Geef een reactie

