Another woman

boek.jpg

Ik ben verslaafd aan chicklit: ik verslind ze met huid en haar, die goedkope paperbag vrouwenboekskes over jonge vrouwen die meestal in Londen of NY wonen, superglamoureuze jobs hebben, en nog beeldschoon zijn ook . Makes a girl dream…

Laatst las ik ‘Another woman’ van Penny Vincenzi. Een verhaal over een schijnbaar perfecte verloving met schijnbaar perfecte mensen in een schijnbaar perfecte familie. Maar zoals altijd is nooit iets zoals het lijkt…*rilling*.

2 thoughts on “Another woman

  1. @ Isolde: als je leestips voor me hebt, ik ben een en al oor *knipoog*. Momenteel lees ik ‘Everyone worth knowing’ van Lauren Weisberger (Devil wears Prada). Zelfde stijl, I love it!

Geef een reactie

